З давніх-давен існування людини виникла необхідність передачі важливої інформації наступним поколінням. Так з'явилися первісні календарі та наскельні малюнки – прототипи сучасних засобів комунікації між століттями.
Зовнішня реклама виникла не так давно і спочатку реалізовувалась вручну. Малюнки виконували на різних поверхнях – металевих, дерев'яних, паперових та навіть кам'яних площинах, потім покриваючи їх фарбою. Усього 20 років тому в окремих містах колишніх територій СНД бігборди фарбували за допомогою пензлів та аерографа.
Революція не змусила довго чекати і вже в 70-х роках минулого століття перед нами виникла технологія інноваційного цифрового друку, яка і стала причиною позитивних змін — динамічного прогресу у сфері зовнішньої реклами.
Можливість здійснення широкоформатного друку втілилася у реальність завдяки крокам уперед комп'ютерної техніки. У 80-ті роки виникла нова технологія друку комп'ютеризованого формату. Приблизно у тому періоді виготовили перші широкоформатні принтери, які, природно, за даними характеристик і властивостей кардинально відрізнялися від сучасних апаратів.
На території Росії перший широкоформатний пристрій з'явився лише у 1995 році. Саме ця дата вважається офіційною відправною точкою старту широкоформатного друку. Після широкоформатних апаратів почали поширюватися, підкорюючи найближчі великі міста – Санкт-Петербург, Київ та інші мегаполіси. З 2004 року кількість широкоформатних пристроїв у Москві досягла 65. Поступове удосконалення окремих елементів машин та розвиток широкоформатного друку приносить свої плоди: наприклад, на сьогодні до принтерів висуваються вищі вимоги (не кажучи про швидкість та якість продукції),серед яких – невирішені завдання екології (відмова від токсичного чорнила на користь екосольвентного друку).
Широкоформатний принтер дозволяє втілити безліч практичних ідей: надрукувати як етикетки на пляшку, так і реалізувати масштабні розтяжки на будь-яку багатоповерхову будівлю.
Безперервний розвиток інноваційних технологій дарує переваги широкоформатного друку над альтернативними засобами масової інформації. Пристрої, що втілюють будь-які ваші креативні ідеї, здатні гарантувати високу якість наклейок та продукції у поєднанні з прийнятною ціновою категорією.