Для створення якісних великоформатних зображень з довгим терміном служби чудово підійде як папір BlueBack, так і широкоформатний виріб на основі CityLight. Що являють собою носії, а головне – на які особливості треба звернути увагу при замовленні?
Розберемося разом у нашому короткому огляді
BlueBack (або блюбек) – непрозорий папір, використовуваний головним чином для виготовлення зовнішньої реклами. Назва носія походить з його специфічного зовнішнього вигляду: одна сторона паперу має блакитний колір у поєднанні з підготовленою для клейки поверхнею, що, по-перше, захищає лицьове зображення від просвіту, а по-друге, дуже зручно в процесі монтажних робіт, друга ж поверхня варта нанесення принта. Папір BlueBack характерний високою стійкістю до змін температурного режиму та вологості, впливу прямих сонячних променів, води та вітру, а стійкість фарб картинки досягається завдяки високоякісним чорнилам на основі сольвентних фарбуючих речовин. Друк у форматі BlueBack найчастіше використовують для виготовлення носіїв зовнішньої реклами (термін служби яких, до речі, варіюється в межах 2 – 3 місяців),масштабних продуктів та величезних тиражів білбордів, а також сіті-форматів.
CityLight – широкоформатна рекламна конструкція, цільове призначення якої – використання у зовнішній чи внутрішній частині будівель. Односторонній сітілайт може бути прикріплений до будь-якої конструкції, що витримує його досить потужну вагу. Двосторонні сітілайти робляться на опорі, яка згодом може бути встановлена і переміщена в будь-яке місце на розсуд замовника.
Габарити стандартних носіїв CityLight складають 1,2 х 1,8 м і комплектуються двостороннім малюнком з підсвічуванням зсередини, що дає можливість рекламі виділятися у вечірній та нічний час доби. Головна перевага продукту CityLight – респектабельне відображення іміджу компанії, індивідуальний підхід до оформлення та яскравість. У більшості випадків сітілайти розміщують у радіусі торгових центрів для виділення акцій, розіграшів та лотерей. Напівпрозорий папір – основа сітілайту – чудово пропускає світлові промені ліхтарів і притягує до себе погляди людей увечері чи вночі. Лайтбокси, беклайти, скроллери та пілони – деякі різновиди рекламних площин, що вийшли з носія CityLight.
Звісно, виготовлення постерів на паперових носіях – найдешевший із способів широкоформатного друку на сьогодні. Більш надійними аналогами є рекламні версії на банерній тканині або плівці, що самоклеїться. Як на BlueBack, так і на CityLight має місце друк сольвентним чорнилом. Переваги CityLight і BlueBack очевидні: по-перше, термін служби рекламних конструкцій помітно підвищується, а вартість продукції залишається оптимально доступною, по-друге, завдяки такому підходу можна реалізувати оригінальні ідеї в найкращому вигляді, що важливо у сфері широкоформатного друку сучасного ринку.