Завдання першої важливості для кожного розробника зовнішньої реклами – пошук такого матеріалу, який дозволить домогтися відмінної якості продукції, що не виробляється, не відбиваючись на захмарному зростанні собівартості послуги. На сьогодні спектр матеріалів, що задовольняють потреби широкоформатного друку, дійсно великий, тому приступимо до його короткого огляду.
Універсальний матеріал номер один – папір. З її допомогою можна реалізувати практично всі поставлені перед печаткою завдання: наприклад, цілком реальне втілення друку інтер'єрної реклами з високою фотографічною якістю або виконання афіш і плакатів, призначених для зовнішньої реклами. Папір може використовуватися як з покриттям, так і без нього, але найчастіше виробники віддають перевагу першому способу, щоб збільшити термін служби продукту. Дане покриття забезпечує максимально точне накладання точок та зберігає точності меж при переході у різних діапазонах спектра. Папір також дає змогу досягти чіткості тонких ліній. Непрозорість матеріалу виступає гарантом сталості колірних відтінків широкоформатного зображення при його розміщенні на кольоровій поверхні. Покриття, у свою чергу, беруть на себе обов'язок створення такої поверхні, яка б утримувала чорнило та зберігала яскравість фарб, не забуваючи про природність кольору.
Полімерні плівки також не поступаються поширеним на сьогоднішній день носіям широкоформатного друку. Вони використовуються як для друку технічної графіки, так і для виробництва високоякісних матеріалів рекламного характеру. Текстильні матеріали також зуміли зайняти свою нішу на ринку інтер'єрного широкоформатного друку. Тканина, що застосовується для цих цілей, як правило, наділена паперовою основою для зручнішої заправки в принтер.
Друк на полотні
Хотілося б зупинитися та приділити увагу деталям такого матеріалу, як полотно. Полотно є ущільненим матеріалом з натуральною тканинною основою та одностороннім, пластичним, тонким, глянцевим або матовим вініловим покриттям, що дає можливість зберегти структуру тканини. Друк на полотні з високою роздільною здатністю – художньої та ексклюзивної дизайнерської графіки, фотопортретів, копій та репродукцій картин. Велика вага унеможливлює деформацію матеріалу по краях, що робить роботу з ним більш комфортною.
Підіб'ємо підсумок всього зазначеного вище: сучасний асортимент матеріалів-носіїв для широкоформатного друку досяг достатнього рівня розвитку, що дозволяє задовольнити вимоги кожного замовника. Основний момент у процесі виготовлення широкоформатного продукту – зробити правильний вибір залежно від поставленої собі мети.